Followers

Monday, June 28, 2010

160. Aina

Posted by Iera at 3:46 PM

Ni cerita Sabtu..Pagi tu aku berjanji nak pi jogging dengan Aina. Anak aku ni bersemangat..siap bagitau tok pengasuh dia. Aku tak jadi bawak Aina..tengok cuaca yang nampak mendung je..Jadi aku pi sorang.. Dapat la jugak aku peluhkan badan walau sorang-sorang..Nasib baik masa aku balik Aina belum bangun lagi. Kalau tak, tentu nangis.

Petang, lepas je aku balik dari ambik Wani, mak aku cakap Aina dah siap mandi dan pakai baju baru. Dia bagitau yang aku dengan abah dia nak bawak dia pi McD. Apalagi, kelam kabut la aku call abah dia nak confirm free ke tak. Ikutkan memang aku tak berjanji nak bawak Aina ke McD hari ni. Tapi abah dia ada hal. So, aku terpaksa la cari idea nak pujuk Aina. Aku pi cari Aina yang tengah bermain.

'Hari ni kita tak boleh pi McD..abah keje..'

Terpaksa berbohong..Jelas kekecewaan di wajah Aina. Tapi nasib baik, Aina faham..Bila balik ke rumah, Aina bagitau mak aku yang abah dia keje..tak jadi pi McD..

Fuh..nasib baik..

0 comments:

 

Lakaran Kehidupan Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea