Followers

Monday, August 24, 2009

52.ISO Internal Auditor-ISO Internal Auditor training

Posted by Iera at 3:10 PM
Semua staff wajib join training ni kat G Hotel, sebelah Gurney Plaza. Dr pukul 9.00pg hingga 5.00ptg selama 2hr iaitu 15hb dan 22hb. Bila aku dgr smua kena pi, mmg seronok sgt. Sebab, selalunya training ni hanya utk Auditor sj. Dh tu company byr pulak.

Asalnya 15hb tu nk pi dgn Kak Ros naik kereta tp dah Dyh tak blh nk pi, aku pun pi dgn motor la. Follow Shikin dan Wan dr belakang. 22hb tu aku pi dgn motor jugak. Tapi hr tu hujan lebat sgt. Nasib baik pakai baju hujan...

Aku rasa tak rugi join training tu. Apa yg aku tak tahu psl audit ni dh pun aku tahu. Dan aku pun kena jd auditee untuk ISO Audit bln Sept nanti. Aku tak tahu kenapa ada sesetengah org tak suka pi training dan bila ada training je, suka cari alasan yg remeh temeh utk elak dr kena pi. Memang tak nafikan, adakalanya kita rasa bosan bila dgr celoteh yg pjg2 tp kalau kita dh set positif kat fikiran kita, mesti kita akan suka.

Bayangkan kita kena byr RM beratus2 utk ambik course luar. Ni dh company byr, gunalah kesempatan ni utk dptkan ilmu. Org takkan share ilmu dgn kita.

0 comments:

 

Lakaran Kehidupan Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea