Followers

Friday, August 7, 2009

48.Training

Posted by Iera at 11:17 AM


Kelmarin ada training. Lps je habis training yg K.Ros bg tu, aku dan Dyh kena bg pulak training kat K.Ros. Slide dh dipilih dan dh dibg ms 2 mnggu utk study. Dyh start dulu. Kemudian brlh aku. Walaupun kena improve lg tp aku rs lega sgt sbb aku dpt penuhi apa yg K.Ros nak. Aku cari info yg berkaitan dgn slide bila ada masa free kat ofis, kemudian blik study dan buat note. Siap dgn Aina kacau lg dan ms yg sepatutnya aku spend utk Aina aku guna utk smua tu.

Dlm situasi mcm ni, aku terpaksa 'kedekut' dan pentingkan diri. Aku tak mau usaha dan penat lelah aku senang2 je org lain nak copy. Aku yg ada Aina blh curik masa terluang, takkan org yg tak ada commitment apa2 tak blh buat.. Biarlah apa yg org nak think tentang aku, yg penting aku tahu kenapa dan mengapa aku jadi manusia 'kering hati' bila melibatkan kerjaya.

0 comments:

 

Lakaran Kehidupan Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea