Followers

Monday, August 24, 2009

52. Piliharaya Permatang Pasir

Posted by Iera at 12:44 PM


Sekarang ni semua org sibuk berkempen utk Pilihanraya Kecil Permatang Pasir. Kat kawasan rumah aku mmg meriah dgn bendera2 kedua2 parti. Sekejap org tu mai, sekejap org ni mai turun padang. Aku cuma registered kat SPR saja. Aku tak ada hati nak registered mn2 parti. Biarlah mcm ni je..

Aku tak suka nk dgr ceramah politik. Aku bosan. Org tu hentam org ni, org ni hentam org tu. Dan yg aku paling tak suka bila penceramah tu suka warning mcm2.

Bila tiba pilihanraya mcm ni, masing2 sibuk turun pdg. Berjanji itu ini tp habis saja pilihanraya janji masih tinggal janji. Yang rumah nak roboh, dah terhumban ke tanah, yang rumah selalu banjir dah berlumpur sekerat betis, yang hidup merempat masih tetap melarat..Dan esok..aku kena keluar mengundi lagi...

0 comments:

 

Lakaran Kehidupan Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea