Followers

Friday, July 31, 2009

47. Kritikan

Posted by Iera at 12:41 PM
'best je adam peluk dila ye.bkn muhrim pn. ni lah dunia sekarang. penulis, beragama Islam, letakkanlah norma2 Islam dlm karya anda. Baru cantik. biarpun yang banyak berlaku sekarang adalah sebaliknya; kuantiti tidak menjamin kualiti. maksud saya, biarpun ramai muslim tidak berkelakuan muslim diluar sana, tapi Islam itu tetap mulia adanya,kan?'

Ntah sapa ntah tiba2 mempersoalkan aku sebagai manusia beragama Islam tp meletakkan norma2 hdp yg bertentangan dgn agama dlm karya yg aku send kat satu webs. Kononnya, aku sebagai manusia beragama Islam perlu mengelakkan dr memasukkan adegan berpelukan antara lelaki dan perempuan. Mmg aku mengakui bhw adegan itu keterlaluan tetapi itulh sebenarnya hakikat sesebuah perhubungan dan klau kita membaca karya2 penulis lain pn adegan mcm tu mlh lebih dr itu ada. Mmglah aku x blh nk emosional bila dikritik tp klau kritikan tu tak menyentuh peribadi, aku blh terima. Bila aku godek2 ( pinjam ayat nurin..hehe..) siapa pengkritik tu..fhmlh aku.. Tp kita ni cuma manusia biasa..yg sentiasa diuji dan akan diuji...

1 comments:

 

Lakaran Kehidupan Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea