Followers

Tuesday, July 26, 2011

313. Ni Yang Nak Marah Ni

Posted by Iera at 12:12 PM

Iera cukup pantang kalau Mr.X tersalah hantar SMS. Walau dia tak sengaja, boleh menganggu emosi..Yelah, kalau dalam SMS tu sebut nama perempuan lain dan ayat yang berjiwa karat ni..tak berdentum ke dada baca..Memang la Iera dengan dia dah tak ada apa-apa..dan tak akan ada apa-apa..tapi sekebal mana pun hati, Iera tetap manusia biasa..Bukan sekali dia buat macam tu..berkali-kali dah..kadang-kadang rasa macam sengaja dia nak sakitkan hati Iera je..

0 comments:

 

Lakaran Kehidupan Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea