Followers

Sunday, October 4, 2009

58. Mid Autumn Moon Cake Festival

Posted by Iera at 12:06 PM
Jumaat lps company aku buat BBQ sempena Mid Autumn Moon Cake Festival kat Apartment The Spring, Jelutong. Apartment tu ada sediakan hall utk BBQ. Makanan disediakan tp kalau nk sponsor pn blh. Tp aku sponsor duit sjlh.( mls nk bwk..hehe...) disebabkan hr tu aku keje. Aku dan Dyh je yg pi mewakili staff Melayu. Yg lain semua masih 'demam raya.'

Hr tu ofis close pukul 5ptg. Aku dan Dyh pi dgn kereta. Disebabkan stuck kat jeti, kami sampai tepat pkl 6. Sementara tunggu yg lain, kami tolong apa yg patut.




Masa ni aku tgh tolong bakar ayam.





Lebih kurang pukul 9mlm, kami ada contest masak ayam BBQ. Group dh dibahagi kpd 3 group. Blh guna apa sj bhn utk bakar ayam.


Ni ayam yg aku bkr. Terus terang, mmg aku yg bkr sorang walaupun ada group. Group yg menang adalah Group A. Kami balik lbih kurang pkl 10 mlm. Sorry..aku mls nk crite hr ni.. Sebenarnya bnyk lg gmbr dan crite..

0 comments:

 

Lakaran Kehidupan Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea