Followers

Friday, October 9, 2009

61. Bila Hati Dah Terluka

Posted by Iera at 4:50 PM
Aku tak tau knp sejak kes hr tu, aku rs feel aku dh kurang utk keje kat sini. Sekarang ni aku tgh motivate balik diri aku agar perasaan aku balik mcm dulu. Mungkin org akan ingat aku terlalu mengikut perasaan. Aku dh cuba tp tak mampu.

Sepatutnya esok aku ada team building. Paintball kat Permatang Tinggi. Memang pd awalnya, aku ghairah sgt nk join tp aku tarik diri lps je kes tu. Aku dh tak ada mood. Dan mmg la satu kerugian bila tak join sbb company sponsor half. Tp kali ni aku tak ralat pn. Sampaikan aku tak kisah buat bodo bila dia tu berckp ttg itu ini.

Mungkin aku perlukan sedikit waktu utk pulih balik diri aku. Luka yg aku rs bkn krn 1 hr tu sj tp dah berthn2.. Dulu aku anggap itu satu package utk aku berada di level yg membanggakan tp semakin lama aku rs seperti diperbodohkan dan dibuli.

'Kalau kita jd org senyap, kita akan diperintah dan dibuli.'

Itu kata sorang member Chinesse.

Tp nk buat mcm mn dh aku ni bknlh jenis yg suka mengampu org, ramah tamah dan mesra alam. Mungkin krn itu, aku diperlakukan mcm ni. Krn aku tak pernah komplen apa sj yg dibuat pd aku. Letak lah keje bnyk mn pn dpn aku, aku akan buat. Klau tak siap kat ofis, aku balik buat kat rumah sdgkan tak de sapa pn tau..

Aku kena pulihkan diri aku..pulihkan hati aku..dan perasaan aku demi Aina..

1 comments:

ILA HonEyBuNNy said...

sis...sbr ek...sis kena berani...lawan jak..uhuhuh

 

Lakaran Kehidupan Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea