Followers

Tuesday, April 6, 2010

137. Update

Posted by Iera at 12:57 PM
1. Awal-awal bulan ni aku agak bz dengan shopping. Mana taknya, nak shopping brg2 Aina, untuk diri sendiri, untuk mak dan untuk Wani lagi..Kalau untuk mak dan aku tu, kejap saja. Tapi kalau untuk Aina dan Wani..berhari jugak la.. kadang2 tiap2 minggu kena pegi selagi tak dapat barang-barang yang dia nak.

Aku sempat jugak borong kasut yang tengah offer. Rembat jugak la 2 pasang untuk aku dan sepasang untuk mak. Wani jgn cakap la, dia borong 3 pasang. Tu pun aku ingatkan dia yang kami cuma pi naik motor je..

Itu kat Sunway Carnival..Esoknya, ke Pacific pulak..Cari baju Aina dan Wani. Dua orang ni, cukup susah nak cari baju..Tapi nasib baik bulan ni, Wani tak blh over shopping. Ada benda lain dia nak buat. Kalau tak, sehari memang tak cukup. Kedai favourite dia, Fila dan Puma. Kat Aina aku beli jugak la Levi's. Memang aku berkenan dah lama T'shirt tu..Sekali sekala apa salahnya kan, anak sorang tu je ada..Keje pun untuk dia..

2. Keje kat ofis macam biasa. Tetap bz. Ikutkan memang aku kena buat OT tapi aku terpaksa tolak sebab aku tahu sangat awal2 bln ni.. FA customer pun semakin banyak. Kadang-kadang kena bawak balik keje kat rumah. Nasib baik, aku ada ladtop sendiri..tak payah susah2 nak usung ladtop company..Bukan apa, musim hujan ni..bahaya sikit..Terkadang aku rasa fed up dengan keje walaupun sebenarnya aku suka bekerja. Tapi aku terpaksa bertahan selagi tak ada offer tempat lain..

0 comments:

 

Lakaran Kehidupan Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea