Followers

Wednesday, June 24, 2009

42. Update..

Posted by Iera at 1:12 PM
Dh lama rsnye tak update..

19hb June
Mcm biasa turn aku cuti. Lepas bwk mak ke KWSP terus ke rumah Ida. Adik dia, Ani nak bertunang esok. Aku kena tolong la apa yg patut. Lagipun aku dh janji nak lepak2 sambil bergossip. Asben dia mmg line clear. Klau dh berjumpa, mulut mmg tak henti2 berckp. Tp bkn gossip hl org.. Hl kami sendiri la. Bnyk story. Kak Long ( kakak Ida ) geleng kepala je tgk kami dua. Apa pun keje ttp beres. Blik dr rumah Ida, mata aku rasa semcm je. Merah.

20hb June
Sah! Aku mmg kena sakit mata. Asalnya adik aku, Wani sakit, kemudian Aina dan sekrg aku pulak. Sakit sgt. Aku hantar gak sireh junjung yg mak aku buatkan utk Ani pg tu. Tghari barulh aku pi semula rumah Ida sebab Wani nak make up kan Ani.

Tgh Wani sapu eyeshadow kat mata Ani, sepupu Ani masuk campur lak. Dia siap bgtau ambik kursus solek kat satu tmpt tu. Wani jadi blur trus la nk make up Ani. Yelah, Wani bknnya ambik kursus mn2 pn. Wani bg dia sambung la make up kn Ani. Hasilnya mmg agak mendukacitakan. Warna yg dia pilih tak menyerlahkan langsung, eyeliner x de, eyebrow pun x de...nasib baik bulu mata palsu blh gak cover dan buat muka Ani nampak lain skt..

Tudung..memang budak tu tak tahu nak pakaikan mcm mn. Nasib baik aku tahu jugak skt2.. Jadi, akulh yg siapkan Ani. hehe..( Gambar tak sempat lg nk ambik kat Ida )

Ikutkan memang la aku dan Wani x de ambik course solek kat mn2 tmpt tp kami banyak belajar dari majalah InTrend. Nak kata pandai tu, x la.. Blh la skt2..

Aku tak tunggu sampai majlis tu mula sebab mata aku mmg x thn dah. Sakit sgt...Kesian pulak kalau org lain terjangkit sama..

21hb June
Mata aku sakit lg. Bengkak. X selesa rsnya...

0 comments:

 

Lakaran Kehidupan Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea