Followers

Wednesday, May 13, 2015

472. Moga Dia Bahagia Kat Sana

Posted by Iera at 2:23 PM
 
Ni 'adik' aku punya kejelah. Dia copy balik status WhatsApp aku pastu sent balik kat aku. Sebabnya, dia dapat bertukar ke cawangan lain. Bila mula-mula baca tu..tak rasa apa. Yelah..dah status aku yang tulis kan. Tapi bila hayati balik, tangkap syahdu pulak.. Lepas ni, kami dah tak keje satu bangunan dah. Dah tak boleh nak main ngendap-ngendap dah, lawan sent photo motorsikal dan kete dah dan macam-macam.. Sebelum ni, ada gak modal nak hilang stress.. boleh jugak dok kacau-kacau.. Aku kan kaki usik..hehe..
 
Untuk 'adik' aku tu..aku doakan dia Berjaya kat tempat baru..moga dia bahagia kat sana dan tak stress lagi.. Jangan risau, akak awak ni tak cari 'adik' lain la..(pasal tak ada calon sesuai lagi..hehe..). Kenangan dengan awak selama setahun lebih sangat bermakna. Walau baru sekejap tapi terasa macam dah lama..
 
 

0 comments:

 

Lakaran Kehidupan Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea