Followers

Wednesday, May 13, 2015

470. Kami Yang Dah Lama Tak Berjumpa

Posted by Iera at 1:59 PM


 
Tarikh : 25.4.2015
Tempat : Kenduri Permatang Pauh & Butik Vendor Bandar Perda
 
Dah lama tak berjumpa tiga orang. Bila ada jemputan kenduri arwah yang melibatkan kami bertiga, peluang tu diguna sepenuhnya untuk berjumpa. Thanks untuk 'fren' yang invite kami tu. Kalau tak, memang lambat lagilah nak berjumpa. Lepas makan kenduri yang sedap tu, kami berjimba ke butik vendor Banquerz Hous, Bandar Perda. Kebetulan ada clearance stock. Apa tunggu lagi kan...Tapi aku tak beli pun sebab aku dah pi situ sehari sebelum tu.. Lepas jugak rindu untuk jumpa depa.
 
So, untuk my bff's aku ni.. aku tau banyak persoalan bermain kat minda hampa berdua tentang jemputan kenduri tu.. Aku tak ada jawapan lagi sebab yang pasti sekarang hubungan tu cuma sekadar sahabat. Itu saja jawapan aku boleh bagi...
 
Apa pun, love you all...

0 comments:

 

Lakaran Kehidupan Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea