Followers

Wednesday, May 13, 2015

471. The Avengers Age Of Ultron

Posted by Iera at 2:15 PM
 
Date : 4th Mei 2015
Tempat : 1st Avenue
 
Ada member nak belanja. Planning dah lama tapi baru berkesempatan nak pi. Itu pun awalnya macam tak jadi. Kebetulan cuti 4 hari ni Aina tak ada. Tidur rumah adik aku, dapat la pi jugak tengok. Akhirnya berjumpa jugak dengan member aku tu. Ada insiden lucu sedangkan tu 1st time nak jumpa member tu. Tapi, dia steady je. So, aku pun buat biasa. Mulanya ingat nak tengok yang pukul 2 petang tapi dah dia nak tengok yang 3D nya. So, kena tunggu lah. Tapi ada jugak peluang nak bersembang lebih. Memang enjoy abis tengok cite ni. Aku kalau menghadap movie, memang layan abis.. Sebab aku nak tau kesudahannya. Apa guna bayar mahal kan.. So far, oklah.. Abis pukul 5.30 petang terus balik. Memang plan macam ni sebelum jumpa. Lagipun, aku nak ambik Aina pulak kat rumah adik aku.
 
Untuk member aku tu, tq sebab belanja aku...  
 
 

0 comments:

 

Lakaran Kehidupan Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea