Followers

Saturday, May 10, 2014

429. Happy Birthday, Yusniza

Posted by Iera at 5:37 PM
Dalam seminggu ni memang aku dah plan untuk present birthday Yus. Memang nak buat kad sendiri. Bila dah siap kad tu, tiba-tiba datang idea nak lukis karekter kartun dan letak dalam kad tu.. Idea tu datang last minute.. Hadiah cuma seutas jam tangan yang tak seberapa tu.. Aku harap dia suka. So, hadiah tu aku bagi awal sehari sebab hari tu aku kena hantar surat kat KOMTAR. Alang-alang dah naik KOMTAR terus hantar kat Yus sebab dia keje di situ. Aku bohong sunat kat dia kononnya ada story nak share dengan dia.. Terkejut dia bila dapat hadiah tu..hehe..


Ni umpama karekter kami masa remaja dulu. Sebelah kiri tu aku..masa tu aku memang rambut panjang dan rambut Yus masa tu blow.. Tapi tang badan aku tu, aku tipu sikit la sebab aku memang dah "comey" dah.. Yus je maintain sampai la.. HAPPY BIRTHDAY, FRENS..

0 comments:

 

Lakaran Kehidupan Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea