Followers

Tuesday, May 6, 2014

426. Nasihat dari BFF

Posted by Iera at 2:35 PM

Ada satu hari tu..aku ber msg dgn BFF aku. Banyak sebenarnya yang tersimpan dihati yang aku nak ceritakan tapi aku tak mampu luahkan semua.. Tapi bila dia keluarkan ayat ni..terus airmata keluar. Sebab aku tak pernah bayangkan semua tu.. Aku hanya tahu aku ada dia sehingga aku terlupa pada kemungkinan... Aku masih perlukan dia temani hidup aku walau cuma kawan baik..

"Sampai bila awak nak bergantung harap pada kawan2 awak waima saya sekali pn sbb ape  kerna 1 masa nanti tidak mustahil kalau takdir mengatakan saya perlu lupakan awk dalam hidup saya ketika itu...Awak tahu?saya tahu?
Pastinya saya xtahu kerana tuhan yang merencanakannya...

Sy xnak tengok awk macam sekarang..Saya nak awk ada pasangan...sebab ape...sebabnya itulah nama kehidupan...

Sekarang bukan kehidupan awk yang sebenar...awk hidup tapi hidup dalam dunia awk ...merasa apa yang awk rasa...

Tidak ada teman yang setia...yang halal bagi awak untk meluahkan segala duka awk ketika itu...

Maaf kala kata2 saya ini membuat awak terasa...tapi jika saya tidak memberi suntikan pada awk maka gagal la saya dalam berkawan dengan awak...apa maknanya kita untuk berkawan????ini lah yang cuba saya lakukan pada awak....

Sy bukan nak bagi tekanan pada awk tapi sy nak awk fikir cara terbuka tidak lagi rasa takut untuk hadapi satu kenyataan..."

*Saat ini..kalaulah dia tahu semuanya...

0 comments:

 

Lakaran Kehidupan Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea