Followers

Monday, July 13, 2009

44. News..

Posted by Iera at 9:52 AM


Berita terbaru dr HOD, team aku dh excess org. Jd, pihak atasan tlh buat 2 andaian sama ada pecat aku atau Dayah ataupun up kan K.ros ke technical engineering. Kira kedudukan aku dan Dyh tak stabil. Tp, Alhamdulillah slps dibuat perbincangan, pihak atasan tlh buat keputusan up K.ros ke technical engineering dan blh katakan semua keje yg K.ros buat sekarang aku dan Dyh kena buat. Termasuklah kena communicate dgn customer klau perlu.

K.ros dah mula bg training kat kami. Dia bimbang sgt klau kami terslh buat keje tu bkn sj jejaskn hubungan dgn customer mlh kedudukan kami juga tak selamat. Kami juga diminta bg training kat K.ros dan Joe Tee ( mmg diluar dugaan...) utk menguji kemampuan kami selama ni.

Mulai sekarang, dh tak blh nak main2. Kena belajar semua bab engineering. Rabu lps, K.ros dh bg job pertama iaitu buat 17 FA ( First Article ) utk customer dan keje tu mesti complete tanpa ada kesalahan. Sebab FA ni akan dibg kat customer. Mmg rumit sbb setiap customer request benda yg berbeza. Tapi aku anggap itu satu cabaran utk aku buat keje dgn teliti dan sempurna. Lagipun, ia melibatkan keje aku dan kedudukan aku. Aku masih inginkan keje ni.

0 comments:

 

Lakaran Kehidupan Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea