Followers

Tuesday, May 26, 2009

34.Karaoke Contest..

Posted by Iera at 12:40 PM


Friday lepas aku masuk Karaoke Contest Company. Sajalah seronok2 masuk. Lagipun antara staff sj. Aku ni dh ready sejak seminggu lps. Tp bila sampai kat Oriental KTV Penang, hampa giler bila lagu yg aku dok praktis x ada. Kena cari lagu lainlah. Aku tension..mcm nk blah balik jer.. ECT team pun satu hal. Bagilah list lagu awal2. Ni tak.. Member sorang tu syok la sebab lagu dia ada..

Aku plan nak ambik lagu Elegi Sepi-Azharina terpaksa tukar lagu lain. Lagu yg ntah apa2 ntah. Malas nak ingat. Member sorang tu pulun praktis sebelum start contest tu. Sudahnya, member tu lah menang. Dpt Voucher Jusco. Undian pulak berdasarkan suara majoriti. Tak kisahlah dia menang..

4 comments:

attyfir said...

takpe tak de rezeki ..

jemarisepi said...

alaaaa...jeles nya..nak ikut juga..nak nyanyi juga...
sampai hati tak ajak jemari ekk..huk..huk..huk..

jemarisepi said...

nak ikut.......nak ikutttttttttttt

Iera said...

nnti kita pi ramai2..ajak cik irda kita,cik viona kita...br meriah gitu..

 

Lakaran Kehidupan Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea