Followers

Thursday, June 11, 2015

477. Sukan Tahunan

Posted by Iera at 1:30 PM
 
Tarikh : 30 Mei 2015
Sukan Tahunan Sekolah Kebangsaan Sungai Rambai
 
Pagi tu cuma hantar Aina je. Sebab lepas tu ada keje nak kena buat. Tapi pukul 11 pagi, aku tetap ke Padang MPSP tu untuk ambik Aina. Tak tahu pun Aina dapat jugak hadiah. Aina sendiri pun tak tau. Tengok nama dia di panggil. Alhamdulillah, walaupun tempat ketiga untuk acara Lontar Peluru..itu sudah cukup. Kira Aina aktif berbanding aku masa sekolah dulu. Tiap-tiap tahun Aina bawak balik hadiah.. Tahniah, sayang..
 
Tapi..lepas balik tu..memang Aina kena usik dengan semua orang. Sebabnya..sesuailah badan  Aina dengan acara dia masuk tu. Tapi Aina jenis slamber..dia buat tak tau ja..

0 comments:

 

Lakaran Kehidupan Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea