Followers

Monday, June 9, 2014

434. Jadi Urusetia Pendaftaran

Posted by Iera at 1:01 PM

Sejak-sejak wakilkan PJA (Penolong Juruaudit) aku masuk meeting Kelab Sukan dan Kebajikan Bangunan ni, rasa glamer la sat. Setiausaha kelab asyik cari aku.. Bukan sebab apa pun, Jabatan aku kena hantar 4 orang wakil untuk jadi urusetia pendaftaran untuk mesyuarat agung nanti. So, aku, Kak Is, Tiru dan Mimi offer diri..

Kami bahagikan level ikut bilangan orang.. Of course aku ambik Level 6&7..  sebab apa.. ada la..hehe.. Pukul 10.30 pagi 6hb.. kami dah stabdby kat meja tu.. Tapi sempat lagi posing.. Tu acara wajib..

Mesyuarat habis pukul 12.45 tengahari.. Dapat Mug dan makan.. Tapi serius, aku memang suka libat diri dalam aktiviti macam ni  Bukan saja kita boleh kenal ramai orang tapi kita boleh dapat pengalaman. Memang tak rugi..

0 comments:

 

Lakaran Kehidupan Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea