Followers

Thursday, June 21, 2012

372. Ujian

Posted by Iera at 9:53 PM
Sedang benar-benar diuji dengan hebatnya sehingga terkadang rasa tak mampu dah nak hadapi. Tapi sebagai makhluk Tuhan, aku redha dan terima semua ini. Walau sejauh mana pun aku berlari..ianya adalah sebuah hakikat yang perlu jugak dilalui. Masalah kesihatan yang memakan masa untuk sembuh, masalah emosi yang kian tercabar..juga stress yang membuatkan setiap hari perlu lawan agar tidak rebah... Semuanya datang serentak.. Walau apa pun, aku tidak akan mengalah.. Aku akan terus hadapi semua ni... Dan terus berdoa agar dapat melaluinya dengan tabah.. Mungkin ini peluang untuk aku memperbaiki segala kelemahan dan kekurangan diri serta bermuhasabah diri. Pasti ada hikmah di sebalik semua ini.

0 comments:

 

Lakaran Kehidupan Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea