Followers

Friday, August 21, 2015

497. Cite Perasan Sendiri

Posted by Iera at 4:36 PM

 
Ada meeting tadi..tapi untuk aku, hanya separuh hari saja. Tapi masa aku masuk dalam bilik meeting untuk hantar fotokopi dokumen yang bos mintak.. Ada 2 orang member tegur kata muka aku berseri lain macam. Macam seri pengantin. Pengantin la sangat.. Dengan sapa la aku nak bersanding nanti. Pengantin lelaki pun tak ada..haha.. Ala, depa ni dah seminggu tak tengok aku..depa rasa macam tu la.. Serius, tak nampak bayang lagi nak ke arah itu.. Berdoa aje lah...Allah ada sebabnya. Mungkin waktu ini bukan yang terbaik untuk aku hidup dengan sesiapa. Yang penting, aku korbankan semua untuk Aina.  
 
*aku memang rindu dia tapi aku redha dia bukan untuk aku..

0 comments:

 

Lakaran Kehidupan Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea