Followers

Tuesday, July 21, 2015

485. Hari Raya 2015

Posted by Iera at 4:09 PM

 
Cukup payah nak bergambaq..



 
Tahun ni tak apply cuti raya. Last puasa pun still bekerja. Hari raya keempat masuk ofis balik. Tak ada benda penting pun nak buat, tapi dah tak ke mana. Semua sedara mara rumah dekat-dekat je. 3 hari tu dah siap pusing.. Tak ada baju raya sebab tailor dah rosakkan baju. So, pakai je yang mana ada. Sebab tu warna baju sama. Sampai ramai yang tegur aku tak ada taste sebab uniform keje pun warna biru ni jugak..hehe. Ada kesah kan...

0 comments:

 

Lakaran Kehidupan Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea