Followers

Tuesday, July 24, 2012

382. Puasa

Posted by Iera at 2:06 PM
Hari pertama puasa, Aina ikut berpuasa juga. Tapi setengah hari saja. Tak apalah, sebagai latihan kan. Petang tu dah makan murtabak sebiji habis. Lepas berbuka, makan nasi kerabu sebungkus. Sejam selepas tu, makan nasi ayam pulak sebungkus. Aduh, Aina.. Bukan tak larang, tapi dia nak makan jugak. Terpaksa turutkan. Iera cakap jugak kat Aina 'baju raya rak boleh pakai, mama x tau ye.. Aina raya tak ada baju rayalah..' tapi Aina sengih je janji dapat makan.. Aina.. Aina...

3 comments:

atty's said...

aina tgh ada selera nak makan ye..takpe..hehehehhe..

gebot said...

hihi...stgh ari mak bg bape niiii? ^_^

Iera said...

Kak ty : aha.. Sampai dh sama bsr Iera dh....haha..

Gebot : posa stgh, dpt pun stgh je la...hehe..

 

Lakaran Kehidupan Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea